16 Ocak 2009 Cuma

içki muhabbeti

içki içilmesi konusunda:
-ya ben çok uykusuzluktan kafayı yedim ya da vallaha da vardı, barmen gördüm! ciddi lan, elinde shaker'i siyah badisi ile iç mimarlık kordiorlarında geziniyor, tahminimce mojito hazırlıyordu...

barmen dışında içki ile ilişkili başka kişi görmedim, lakin güvenlik2in haklı olarak serbest bırakması dolayısı ile içen rahatlıkla içer, içtiğim kahvelerin içine vodka koy mesela, içki içmiş olurdum...ama yine belirteyim kimse içmedi benm gördüğüm kadar ile...içilebilir ama bak mesela! öyle de bi olay var! kankalar duyun sesimi...içki diyorum bak! çilingir diyorum...

1 yorum:

  1. sevgili özgürcem

    seni blog a yazı yazmaktan men ederim.
    olum biz milletin peşinden elimizde kurallar listesiyle koşturuyoruz, sen resmen anarşik anarşik yazılarla milleti gaza getiriyosun.

    yapmayın etmeyin, olan bana oluyor sonra.

    YanıtlaSil