18 Ocak 2009 Pazar

bu da öğrenci tutanağı olsun

18/01/2009


İTÜ Mimarlı Fakültesi Dekanlığına,

18 Ocak 2009 saat 16:15'te binaya giriş yaptım. Bir gece önce yaşanan bir sorun olup olmadığını ve tutanak tutulup tutulmadığını güvenlik görevlilerine sordum. Kendileri beni içerideki odaya (güvenlik kameralarının bağlı olduğu oda) çağırıp, "bina içinde ve sınıflarda sigara içilmesi ile ilgili" bir tek tutanağın olduğunu söylediler. Bu sırada kendilerinin de bu odada yani bina içinde kapalı bir mekanda sigara içtiklerine tanık oldum. Bu konuyu kendilerine söylediğimde ise "Evet içiyorum ben burada" cevabını aldım. Daha sonra tutanağın "uyurken sigaranın düşebileceği ve bu nedenle yangın çıkabileceği" ihtimaline karşı tutulduğunu söyledi. Kendisini konu hakkında yanlış bilgi sahibi olduğunu, bu kuralın "bina içindeki kapalı mekanlarda sigara içilmesinin kesinlikle yasak olduğu" yönünde olduğunu hatırlattım.

Güvenlik görevlilerinin bina içinde uyulması gereken kurallarla ilgili bilgilendirilmesi yönünde gereğini arz ederim.



Gülce KUNTAY
İTÜ Mimarlık Fakültesi
ÖTK Başkanı

4 yorum:

  1. genel müdürüm bambaşkasın =)

    YanıtlaSil
  2. Sana göre o bir insan değil o bir güvenlik görevlisi hepsi aynıdır zaten bu işe yaramaz başka iş BİLMEZ,dünyadan bi haber gerizekalıların hiç biri insan değil hadi onlar cahil peki SEN; tanrının çeşitliliği sevdiğini bilmezmisin bre gafil? Her güvenlik görevlisinin her insan gibi her ÖĞRENCİ gibi ayrı ayrı yaratıldığını ? o güvenlik görevlisine sordunmu şimdiye kadar hangi öğrenciyi çevirmiş sigara içemezsin diye? o güvenlik görevlisine sordunmu? kaç saat çalışıyorsun diye? o güvenlik görevlisine sordunmu sıkıntılarınız varmı diye? hiç aklına geldimi acaba nam -ı değerli MÜDÜRE hanım onlar İNSAN mıdır acaba diye düşündüğün oldumu?Vazgeç bu şovenist tavırdan vazgeç daha doğrusu şovenist yaşam tarzından vaz geç.

    YanıtlaSil
  3. ya valla adamlar zaten az para alıyolar bide işten çıkarmışlar bi kaçını çokk kötü ya aslında öğrenciler olarak iyi niyetli olanların arkasında olup güvenliklerimizi geri istesek bizi duyarlarmıki? tekel işçileri gibi bu güvenlikler yasayı okudum eylem hakları yokmu arkadaşlar onlar için eylem yapsak yanlış olurmuuuu

    YanıtlaSil